Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările Stirescu.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Vedete Ce reacții adverse a avut Răzvan Botezatu după ce s-a vaccinat cu serul AstraZeneca? A chemat ambulanța de mai multe ori

Ce reacții adverse a avut Răzvan Botezatu după ce s-a vaccinat cu serul AstraZeneca? A chemat ambulanța de mai multe ori

Un articol de: Adela Iacob - 29 Mar 2021, 15:59

Răzvan Botezatu a povestit că a avut câteva reacții adverse severe după ce s-a vaccinat împotriva COVID-19. Fostul prezentator TV a declarat că a făcut prima doză din lotul suspect de vaccinuri dezvoltate de AstraZeneca.

Vedeta spune că se simte extrem de rău și chiar a chemat ambulanța de câteva ori. Mai mult, una dintre reacțiile adverse ar fi apariția unor leziuni suspecte pe piele, de care nu scapă de aproape două săptămâni. 

„Am crezut că leșin [n.r. la aflara veștii că a fost inoculat cu serul din lotul suspect]. Doar mie mi se putea întâmpla. Ce să mai zic, acum îmi explic de ce mă simt atât de rău, de ce nu îmi trec bubele și de ce este din ce în ce mai rău.

Mă gândesc să refuz să mai fac rapelul, dar sper că, totuși, lucrurile se vor clarifica până când voi fi chemat la a doua administrare a vaccinului. Dar, sincer, cât ghinion să am? Îmi tot zic că nu se poate să am atât ghinion, sunt distrus de bubele astea… Deja sunt, de două săptămâni, pe tratament pentru bubele care mi-au ieșit, nu e nicio îmbunătățire, ba chiar dimpotrivă, mă mănânc mai rău ca oricând. Mă simt rău, mă simt obosit, toate acesta din cauză că un vaccin nu a fost cum trebuia. Sunt curios cine răspunde pentru toate acestea, sunt curios dacă va ieși cineva să zică că îi pare rău. Și, bănuiesc, nu sunt eu singurul cu probleme”, a declarat Răzvan Botezatu, pentru WOWbiz.ro.

 

„În două săptămâni de când am probleme, am sunat la salvare de câteva ori. La un moment mă simțeam atât de slăbit încât abia  mă țineam pe picioare. Apoi au apărut bubele astea, pe tot corpul, mă mănâncă de leșin, deja mi-a fost schimbat tratamentul de trei sau patru ori, și tot nu simt nicio diferență, ba chiar e mai rău.

Dureri de cap, febră, greață, frisoane, somnolență, tot… Sincer, am toate reacțiile adverse posibile, dar știu că, până la urmă, va fi bine. Oricum, chiar dacă mi-a fost și îmi e atât de rău, tot voi face și rapelul. Dacă trebuie să rabd încă opt săptămâni și după aceea încă câteva zile, tot voi continua cu vaccinarea"a  mai spus Răzvan Botezatu pentru sursa citată.

Citeşte mai multe despre:   Răzvan Botezatu  -   astrazeneca