Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările Stirescu.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Diete/Rețete Dieta cu MERE! Cum poţi pierde 4 kilograme în 5 zile?

Dieta cu MERE! Cum poţi pierde 4 kilograme în 5 zile?

Un articol de: Stirescu.ro - 20 Mai 2019, 14:34

Dacă te-ai săturat să te lupţi cu kilogramele în plus, atunci această dietă este ceea ce ţi se potriveşte. 

Cura de slabire cu mere va ajuta sa dati jos chiar si 4 kilograme in doar 5 zile, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Este usor sa urmati aceasta cura de slabit, ea oferind numeroase beneficii nu doar in ceea ce priveste scaderea in greutate, ci si pentru intregul organism. Astfel, veti reusi sa scapati de toxine, iar rata metabolica se va imbunatati pentru ca procentul de grasime corporala va reusi sa scada rapid, conform uncorpsanatos.ro .

In prima zi de dieta, atat la micul dejun, pranz, cat si la cina, veti consuma doar mere, insa aveti grija sa nu consumati mai mult de 1,5 kilograme.

In ziua 2, la micul dejun puteti consuma mere, la pranz un mar si o salata de legume, alaturi de doua feliute de branza slaba stropita cu zeama de lamaie. La cina veti consuma 3 mere.

In ziua trei, la micul dejun va trebui sa consumati un mar si o felie de paine integrala alaturi de o felie de sunca slaba de curcan. La pranz puteti consuma o salata facuta dintr-o jumatate de salata verde, o jumatate de ceapa si doi morcovi rasi, precum si un mar. La cina va trebui sa consumati trei mere.

In ziua patru, la micul dejun consumati un mar alaturi de o felie de paine integrala, precum si o sunca slaba de pui sau de curcan. La pranz puteti consuma un mar, o salata de legume fierte (dar fara cartofi) si 200 g de ton in conserva. La cina consumati un bol de lapte cu continut scazut in grasime si 3 mere alaturi de cereale integrale.

In ultima zi a curei de slabire cu mere, aveti in vedere ca la micul dejun sa consumati un ou fiert, un mar, alaturi de o felie de paine integrala. La pranz puteti consuma un mar, o salata de cruditati si 200 g de carne de vita sau pui fara pielia. La cina, puteti sa consumati trei mere.

Citeşte mai multe despre:   dieta