Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările Stirescu.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Diete/Rețete 7 rețete de piureuri delicioase din fructe proaspete propuse de Anca Serea pentru diversificare bebelușilor

7 rețete de piureuri delicioase din fructe proaspete propuse de Anca Serea pentru diversificare bebelușilor

Un articol de: Adela Iacob - 23 Mar 2020, 16:04

Cea mai celebră mămică din show-biz-ul românesc, Anca Serea a dezvăluit câteva rețete delicioase pentru diversificarea bebelușilor după vârsta de 6 luni. 

Pentru că a venit momentul ca cel de-al șaselea copil al ei să primescă mâncare solidă, vedeta își împărtășește bogata experiență cu celelalte mămici. 

Iată rețetele pentru piureurile de fructe proaspete propuse de Anca: 

1. Piureul de pară

Se aleg 2 pere coapte, se curată de coajă și se pun la aparatul de aburi pt preparare mancaricii. Se lasă până se înmoaie, apoi se pasează f bine și se adaugă 1 lingură de orez pt copii.

2. Piure de măr

Se urmează aceiași pași ca și la rețeta cu pere. 

3. Piure de papaya

O sursă bună de betacaroten și vitamina C, ajută digestia copilului și reprezintă un laxativ natural. Se taie fructul în jumătate, se înlătura semințele și pulpă se pune într-un castronel și o pasăm foarte bine.

4. Piure de mango

Bogat în antioxidanți care stimulează sistemul imunitar al micuților, bogat în vitaminca C. Fructul trebuie să fie foarte copt și se obține un piure delicios cu ajutorul mixerului.

5. Banană și mango

Se pisează până se obține o compoziție omogenă.

6. Banană și piersică

 O piersică mică fără coajă se taie în bucățele și se amestecă cu o banană mică coaptă.

7. Piure de măr, pară, banană 

Se combină fructele, în cantități mici și musai foarte coapte toate, pentru un gust delicios.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Astazi vorbim despre diversificare si va las aici cateva retete, f. rapide pentru bebelusii care au implinit 6 luni! #fructe Trecerea de la alimentatia lactata, fie de la san, fie lapte praf- la mancarica solida este un proces delicat, care trebuie facut cu rabdare si care depinde cred eu in cea mai mare parte de nevoile bebelusului si de cum il simtiti voi “de pregatit” pentru acest Mare Pas:)! Eu am trecut de cinci ori prin acest proces normal, si de la luna a 6a a micutei Leeah ii gatesc in fiecare zi cu mare dragoste! Va las aici cateva idei de piureuri si combinatii de gusturi si texturi noi, care se pot face acasa si in acesta perioada. 1. Piureul de para: se aleg 2 pere coapte, se curata de coaja si se pun la aparatul de aburi pt preparare mancaricii. Se lasa pana se inmoaie, apoi se paseaza f bine si se adauga 1 lingura de orez pt copii( eu am ales o formula bio)! 2. Piure de mar: reteta este ca si la cel de para. 3. Piure de papaya: o sursa buna de betacaroten si vit. C , ajuta digestia copilului si reprezinta un laxativ natural. Se taie fructul in jumatate, se inlatura semintele si pulpa se pune intr-un castronel si o pasam f bine. 4. Piure de mango: bogat in antioxidanti care stimuleaza sistemul imunitar al micutilor, bogat in Vit C: fructul trebuie sa fie f copt si se obtine un piure delicios cu ajutorul mixerului. 5. Banana si mango - se piseaza pana se obtine o compozitie omogena! 6. Banana si piersica: piersica mica fara coaja se taie in bucatele si se amesteca cu o banana mica coapta! 7. Piure de mar, para, banana: se combina fructele, in cantitati mici si musai f coapte toate, pentru in gust delicios! Maine revin cu retetele de piureuri cu legume! De retinut: inarmati-va cu rabdare si nu va asteptati ca bebelusul sa manance prea mult! Alegeti un moment cand amandoi sunteti relaxati si nu va grabiti! Instinctul nostru matern este f puternic, asadar daca simti ca bebe e pregatit, probabil asa este. Tin pumnii, astept intrebarile voastre! Pofta buna!

A post shared by Anca Sina Serea (@anca_sina_serea) on

''Astazi vorbim despre diversificare si va las aici cateva retete, f. rapide pentru bebelusii care au implinit 6 luni! Trecerea de la alimentatia lactata, fie de la san, fie lapte praf- la mancarica solida este un proces delicat, care trebuie facut cu rabdare si care depinde cred eu in cea mai mare parte de nevoile bebelusului si de cum il simtiti voi “de pregatit” pentru acest Mare Pas:)! Eu am trecut de cinci ori prin acest proces normal, si de la luna a 6a a micutei Leeah ii gatesc in fiecare zi cu mare dragoste! Va las aici cateva idei de piureuri si combinatii de gusturi si texturi noi, care se pot face acasa si in acesta perioada. 1. Piureul de para: se aleg 2 pere coapte, se curata de coaja si se pun la aparatul de aburi pt preparare mancaricii. Se lasa pana se inmoaie, apoi se paseaza f bine si se adauga 1 lingura de orez pt copii( eu am ales o formula bio)! 2. Piure de mar: reteta este ca si la cel de para. 3. Piure de papaya: o sursa buna de betacaroten si vit. C , ajuta digestia copilului si reprezinta un laxativ natural. Se taie fructul in jumatate, se inlatura semintele si pulpa se pune intr-un castronel si o pasam f bine. 4. Piure de mango: bogat in antioxidanti care stimuleaza sistemul imunitar al micutilor, bogat in Vit C: fructul trebuie sa fie f copt si se obtine un piure delicios cu ajutorul mixerului. 5. Banana si mango - se piseaza pana se obtine o compozitie omogena! 6. Banana si piersica: piersica mica fara coaja se taie in bucatele si se amesteca cu o banana mica coapta! 7. Piure de mar, para, banana: se combina fructele, in cantitati mici si musai f coapte toate, pentru in gust delicios! Maine revin cu retetele de piureuri cu legume! De retinut: inarmati-va cu rabdare si nu va asteptati ca bebelusul sa manance prea mult! Alegeti un moment cand amandoi sunteti relaxati si nu va grabiti! Instinctul nostru matern este f puternic, asadar daca simti ca bebe e pregatit, probabil asa este. Tin pumnii, astept intrebarile voastre! Pofta buna!", a scris Anca Serea. 

Citeşte mai multe despre:   anca serea